راهنما و قوانین

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در صفحه‌نخست یا صفحه‌ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.

2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، اندازه و... وجود داشت، انتخاب کنید.

3. بر روی دکمه‌ی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجره‌ای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.

4. بر روی دکمه‌ی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.

5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کرده‌اید را مشاهده می‌کنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید.

6. در مراحل بعد اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود.

7. اگر در شهر اصفهان تمایل به انتخاب عینک از نزدیک بعد از مشاهده دارید، برای هماهنگی کد کالاهای مورد علاقه خود را برای هماهنگی به ما اطلاع دهید.

در صورتی که سوالی دارید، با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.


پیگیری سفارش

برای اطلاع از وضعیت سفارش‌های خود، این‌جا را کلیک کنید و پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید.


پرداخت از طریق کارت بانکی:

ببرای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشد. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی انجام خواهد شد.

استرداد کالا:

اگر کالایی که دریافت کرده اید با سفارش شما مغایرت داشته باشد و یا ایرادی داشته باشد بلافاصله با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و تصویر مربوط که نشانگر مشکل در کالا هستند را با پیام رسان ارسال کنید. امکان بررسی موارد استرداد فقط تا 24 ساعت بعد از دریافت کالا مقدور است و بعد از آن مورد قبول نخواهد بود.